Tentang Diri Ku...♥...(v_v)

" Mungkin Allah sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul,... supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul...kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebaliknya.." Ya Allah... Dimana lagikah dapat ku temui Cinta Sejati kecuali pada Cinta-Mu... Kemana lagikah cinta ini harus berlabuh kecuali pada Kasih-Mu... Jadikan lah hati yang lemah ini Ya Allah... Tertambat kukuh hanya pada Mu... Aku mohon redha atas segenap keputusan-Mu... Kesejukan setelah Matiku... Kenikmatan memandang Wajah Mu... dan Kerinduan untuk berjumpa Dengan Mu... Ampunilah diri ini yang tidak berharga Ya Allah... Penuhilah kehinaannya dengan keindahan maghfirah Mu... Ya Allah... Masukkan lah ku dalam kalangan hamba-hamba Mu...yang Engkau Cintai... Kurniakanlah ku Cinta...Orang yang Cinta kepada Mu... Dan Cinta orang...Yang cinta kepada orang yang dekat pada Mu... Dan jadikan Cinta ku terhadap Mu Ya Allah... Lebih aku cintai daripada Cintaku ke Insan Mu...^_^ Dalam Hati ada Cinta... Dalam Jiwa ada Rindu... Dalam Sanubari ada Kasih... Namun entah kapan akan ku temui titik pertemuan... Agar bisa disatukan...untuk diserahkan rasa ini... Hanya buat Nya yang layak... Agar nanti dapat dinikmati Kemanisan Semurni Cinta... Setulus Rasa...Pemilik Cinta Yang Maha Kaya...(◕‿◕✿)

Thursday, January 6, 2011

Aku Lebih Suka Sendiri (◕‿◕✿)


hari nie aku nak keseorangan .tanpa sesiapa yang mengacau hidup aku .
mungkin sudah tiba masanye untuk aku merehatkan otak aku yang serabut nie
tanak fikir tentang orang lain ..tanak fikir tentang cinta dan tanak fikir tentang blablabla...
cukup la sepanjang cuti sem nie aku dah kene macam2 bende .
huh!!like a tetttttttttt (maaf kerana berkasar)
aku memerlukan banyak rehat..
bersendirian!!

yeah..memang tu yang aku nak..(bukan ke dari dulu aku memang suke sorang 2x??) hehe
actually memang aku suke hidup sendirian
aku suka kan privacy . aku sukekan kedamaian..
aku suka keseorangan .bagi aku ,,sorang 2x itu lebih membahagiakan
sorry kawan 2x sebab jarang 2x contact korang sume..
ramai kawan 2x yang touching dengan sikap aku nie..
tapi nak buat macam mana kan, dah ni memang perangai aku kot..
aku memang suke sorang 2x.. lagi 2x kalau ade problem ..
bile kawan bagi mcg ,,aku tak balas..hummm maklum la handphone aku...
aku letak kat bawah 2x bantal,, celah 2x almari,,
di mana 2x la.. sampaikan aku sendiri pun tak tau, mane aku letak handphone aku...
ahahahaha ..untuk pengetahuan korang 2x sume lagi ..
dalam sebulan 2 kali je aku topup.. tu pun aku topup
5 hinggit punya.. huhu bukan kedekut..
tapi,, buat ape nak topup kalau tak gune kan ??
hehe kenape aku perlu cite sume nie kat korang ek??
macam takde motif je... haha ^^
actually saje suke 2x bagi tau korang
hope korang tak tersinggung dengan perangai aku...
sorry sangat 2x ..
sekarang nie aku nak sendirian dari sume masalah...
bukan nak lari dari masalah tapi..
nak berehat dari masalah huhu
hemmm sebenarnye masalah aku nie .
masalah kecik je.. saje nak besar 2x kan ahahaha..
 k 2x laa..aku p0n x taw nak citer ape lgi kt k0rg huhu 
pape p0n...sentiasa happy & senyum...wieee (^_^)v
...♥...Fieka...♥...

No comments:

Post a Comment