Tentang Diri Ku...♥...(v_v)

" Mungkin Allah sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul,... supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul...kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebaliknya.." Ya Allah... Dimana lagikah dapat ku temui Cinta Sejati kecuali pada Cinta-Mu... Kemana lagikah cinta ini harus berlabuh kecuali pada Kasih-Mu... Jadikan lah hati yang lemah ini Ya Allah... Tertambat kukuh hanya pada Mu... Aku mohon redha atas segenap keputusan-Mu... Kesejukan setelah Matiku... Kenikmatan memandang Wajah Mu... dan Kerinduan untuk berjumpa Dengan Mu... Ampunilah diri ini yang tidak berharga Ya Allah... Penuhilah kehinaannya dengan keindahan maghfirah Mu... Ya Allah... Masukkan lah ku dalam kalangan hamba-hamba Mu...yang Engkau Cintai... Kurniakanlah ku Cinta...Orang yang Cinta kepada Mu... Dan Cinta orang...Yang cinta kepada orang yang dekat pada Mu... Dan jadikan Cinta ku terhadap Mu Ya Allah... Lebih aku cintai daripada Cintaku ke Insan Mu...^_^ Dalam Hati ada Cinta... Dalam Jiwa ada Rindu... Dalam Sanubari ada Kasih... Namun entah kapan akan ku temui titik pertemuan... Agar bisa disatukan...untuk diserahkan rasa ini... Hanya buat Nya yang layak... Agar nanti dapat dinikmati Kemanisan Semurni Cinta... Setulus Rasa...Pemilik Cinta Yang Maha Kaya...(◕‿◕✿)

Thursday, January 6, 2011

Azam Baru Aku 2011 (◕‿◕✿)




2011 memanggil ,2010 berakhir .
maka sume yang terjadi pada 2010 menjadi sebuah kenangan
yang manis...terase berat nak tinggalkan 2010
tapi ape kan daye aku x leh hentikan masa
setiap hari ,masa sentiasa berjalan dan meninggalkan kite
i'm gonna mish you 2010..and say hello to 2011..(^_~)v

azam baru aku tahun baru nie .
seiring dengan usia aku ,yang hampir tuuuttt..emm, mude..hehe..^^
15 sept 2011 ,um0r aku akan mencecah 21 tahun...
rase tanak caya yang aku dah masuk ke alam 20-an..
sungguh tak caye.. yang makin x caye agy ,bile aku tng0k muke aku
sendiri kat cermin hehe ..maklum la aku nie tecik je orang nye..(haha poyo giler)
kalau aku cakap umur aku dah hampir 21 tahun, sume orang takkan caye
tengok la pada ketinggian, perangai aku
sebijik macam budak sekolah... aduyaiii (0_o)
sume orang tanya aku,,"dah abis spm ke?" "macam mane dengan spm hari tu?"
oh tu sume ayat biase yang aku biase dengar ..dah lali dah =.=
 
ok kite lupakan pasal tu .
focus balik pasal azam baru aku tahun nie
emm,,azam baru aku tahun nie
macam tahun 2x yang lepas,, nak jadi se0rang yang lebih matured..
walaupun tak matured 2x hahahaha... at least aku try ok!!..huhu
bak kate orang nak seribu daya.., tanak 1001 dalih...^^

Seterusnye, aku harap aku bersedia untuk berhadapan dengan 1001 kemungkinan yang akan
berlaku pada tahun yang akan datang.., dengan mengambil segala iktibar dan pengajaran
apa yang telah berlaku pada tahun yang lepas 2x...
Terus terang aku cakap,, ape yang berlaku,,, sangat menyakitkan jiwa aku!!
dan aku takkan biarkan bende yang same berulang kembali lagi... InsyaAllah...^^
bak kate ibu aku.., walau ape pun yang berlaku kite kene terus berjalan tanpa menoleh ke belakang...
but sometime kite kene toleh ke belakang gak ,agar ape yang dah berlaku
takkan terjadi semula... tapi kalau terjadi jugak bende terakhir yang
k0rang kene buat ialah redho je la ek yang penting harus TABAH & sentiasa Senyum hehe...=)

Seterusnye agy,, aku mau makan banyak 2x bagi gem0wk 2..mcm pic di atas ni hehe..^^
ape punye azam la hehe... orang lain mau kurus, tapi aku terbalik kes
aku nak jadi gem0wk.. kalau boleh gem0wk macam giant.. bile jalan,..
lantai sume bergegar hahaha macam comel je kan?? jangan bayangkan ;b
hahaha... btw aku suke ch0c0late & Cheese Cake..nyum 3x mau mkn bnyak 2x..hihi ^^ love it..


next,,aku nak naikkan cgpa aku next sem...
hope sem 2x yang akan datang ..aku dapat dekan...
InsyaAllah itu pun kalau aku study & x bnyak main hehee..^^

And lastly but not least... aku nak pertingkatkan english aku yang sememangnye
lemah huhu.. bile speaking english... ayat sumenye tonggang langgang..
entah ape yang aku cakap.. aku sendiri pun tak paham haha
tapi recently.. english aku makin meningkat
sebab tiap 2x ari aku banyak
dengar lagu 2x english...
kire ok meningkat la jugak english aku hoho..^^
Bak kata Ibu aku..Usaha Tangga Kejayaan kn 3x..s0 Fighting haha (^_~)v


ok aku rse itu je k0t azam aku tahun nie.., sikit tapi padat
buat pe nak buat azam panjang 2x kalau tak tunaikan kan?kan?kan?..haha =b
hope,, ape yang aku harapkan... akan tercapai aminnn...^^

btw kepada kawan 2x sume
aku ucapkan "HAPPY NEW YEAR" (^_^)v
 
...♥...Fieka...♥...

No comments:

Post a Comment