Tentang Diri Ku...♥...(v_v)

" Mungkin Allah sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul,... supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul...kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebaliknya.." Ya Allah... Dimana lagikah dapat ku temui Cinta Sejati kecuali pada Cinta-Mu... Kemana lagikah cinta ini harus berlabuh kecuali pada Kasih-Mu... Jadikan lah hati yang lemah ini Ya Allah... Tertambat kukuh hanya pada Mu... Aku mohon redha atas segenap keputusan-Mu... Kesejukan setelah Matiku... Kenikmatan memandang Wajah Mu... dan Kerinduan untuk berjumpa Dengan Mu... Ampunilah diri ini yang tidak berharga Ya Allah... Penuhilah kehinaannya dengan keindahan maghfirah Mu... Ya Allah... Masukkan lah ku dalam kalangan hamba-hamba Mu...yang Engkau Cintai... Kurniakanlah ku Cinta...Orang yang Cinta kepada Mu... Dan Cinta orang...Yang cinta kepada orang yang dekat pada Mu... Dan jadikan Cinta ku terhadap Mu Ya Allah... Lebih aku cintai daripada Cintaku ke Insan Mu...^_^ Dalam Hati ada Cinta... Dalam Jiwa ada Rindu... Dalam Sanubari ada Kasih... Namun entah kapan akan ku temui titik pertemuan... Agar bisa disatukan...untuk diserahkan rasa ini... Hanya buat Nya yang layak... Agar nanti dapat dinikmati Kemanisan Semurni Cinta... Setulus Rasa...Pemilik Cinta Yang Maha Kaya...(◕‿◕✿)

Friday, January 7, 2011

Yang terindah (◕‿◕✿)

sdg melayan cite adamaya
khatam suda cite adamaya aku tgk
dri ptg td smpai la ke mlm
besh upe 2x ye cite 2,, ari 2 aku tgk mcm x interesting je
tp ble dh tgk dri mule,, cite nie sbnr nye sweet walaupun pelakon nye agak kaku
waaa...alangkah besh nye dpt husband like
adam bertanggungjwb + penyayang + penyabar sggup b'korban ape 2x sja utk family die  
& yg pling aku ska,, die syg budak 2x ngeee
maya rugi gile sbb die sggup
curangkn owg mcm 2..kalau aku di tmpt maya
aku akn syg adam
2 gile 2x nye laa heee
itu dinama kan tuah kat dpn mta
d'lepaskn...meng0ng betol


Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah ♥♥♥




sweet nyeee lagu nie...^^
 

piisssst ;; awak...shayer bagi lagu nie utk awak ..awak dengar tau,,^^
haha bajet ade je...memalukan betul.. syok sendiri ..

alahaii kadang 2x teringin jugak nak berBoyfriend bile tengok kawan 2x sume dah berpunya ..
tapi tak boleh..tak boleh..tak boleh!! nape?? nanti la aku cerite...

sebenarnye... bile kite dah ade teman special sume bende jadi indah ..
tiap 2x hari bersame die ..
makan same 2x dengan die... jalan same 2x dengan die
duduk bawah payung same 2x dengan die... tengok bintang same 2x dengan die
makan chocolate same 2x dengan die sampai comot...
buli 2x die... tumbuk 2x die... main kejar 2x dengan die
bile orang buli kite... kite panggil superhero kite... 
bile kite sedih...die lapkan air mata kite..bile die sedih pulak...kite ketuk 2x die .
sampai die tenyum...macam nie -->
tenangkan die...bile die dalam kesedihan...
bile die lepas habis main futsal...kite lapkan peluh die...
bile birthday die... kite buat surprise untuk die... buat kek special untuk die...
waaaa so sweet...tapi tak boleh!!!
sume tu takkan berlaku sekarang...sebab aku dah berjanji pada diri aku sendiri
selagi tak habis study...selagi tu tak boleh ade boyfriend...
uhuk...uhukkkkk...kadang 2x janji tu sangat menyakitkan hati...
tapi demi kebaikkan...better tak payah ade boyfriend...
tak nak peristiwa lama 2x berulang balik...tak nak nangis 2x dah...
tak sanggup tengok orang curangkan kite lagi dah...
tanak!!!!!tanak!!!tanak!!!
 
...♥...Fieka...♥...

No comments:

Post a Comment