Tentang Diri Ku...♥...(v_v)

" Mungkin Allah sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul,... supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul...kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebaliknya.." Ya Allah... Dimana lagikah dapat ku temui Cinta Sejati kecuali pada Cinta-Mu... Kemana lagikah cinta ini harus berlabuh kecuali pada Kasih-Mu... Jadikan lah hati yang lemah ini Ya Allah... Tertambat kukuh hanya pada Mu... Aku mohon redha atas segenap keputusan-Mu... Kesejukan setelah Matiku... Kenikmatan memandang Wajah Mu... dan Kerinduan untuk berjumpa Dengan Mu... Ampunilah diri ini yang tidak berharga Ya Allah... Penuhilah kehinaannya dengan keindahan maghfirah Mu... Ya Allah... Masukkan lah ku dalam kalangan hamba-hamba Mu...yang Engkau Cintai... Kurniakanlah ku Cinta...Orang yang Cinta kepada Mu... Dan Cinta orang...Yang cinta kepada orang yang dekat pada Mu... Dan jadikan Cinta ku terhadap Mu Ya Allah... Lebih aku cintai daripada Cintaku ke Insan Mu...^_^ Dalam Hati ada Cinta... Dalam Jiwa ada Rindu... Dalam Sanubari ada Kasih... Namun entah kapan akan ku temui titik pertemuan... Agar bisa disatukan...untuk diserahkan rasa ini... Hanya buat Nya yang layak... Agar nanti dapat dinikmati Kemanisan Semurni Cinta... Setulus Rasa...Pemilik Cinta Yang Maha Kaya...(◕‿◕✿)

Saturday, January 8, 2011

Kisah Cinta (◕‿◕✿)

kawan 2x maaf ek sebab hari ni aku nak berjiwang 2x kejap .
dah lama dah tak berjiwang...rindu la pulak hee ^^
hemmm... bile pikirkan balik,,
sakit kan? bile kite terpaksa jumpe dengan orang yang salah?
pedih kan? kecewa kan?
tak lalu rase nye untuk berhadapan dengan situasi macam ni...
orang permainkan perasaan kite...T_T
take and leave...sesuke hati je...
takde perasaan langsung...takde belas kasihan betul...
tapi aku tak boleh salahkan mereka 2x sume
mungkin ada hikmah disebalik semua ni...
mugkin takda jodoh...mugkin ada yang lebih baik yang akan datang
tapi bile? kapan? when?
itu sume rahsia...yang tersembunyi...
kalau la setiap orang ade tertulis nama pasangan masing 2x kat dahi dorang,
contohnye Fika untuk blablabla...kan senang...kalau aku jumpe name aku tertulis kat dahi
some0ne ..aku terus ajak die kawen (aggresive betul) haha...
emm mybe takda la terjadinye "frust menonggeng" hehe .
takde la membazir masa bercinta dengan orang yang salah
frust tu perkare biasa la tu .
kalau tak frust maksudnye takda perasaan .
emm ade sesiape yang tak penah frust bercinta?
angkat kaki. emm mesti korang tak angkat kan?
sebabnye sume orang akan rase sedih bile
berpisah dengan orang yang die sayang... tapi ape kan daya
mybe ade hikmah di sebalik perpisahan...mungkin kite akan temui
kebahagiaan dalam perpisahan huhu macam tajuk lagu pulak ^^.
now aku sedih...bukan kerana putus cinta
tapi aku sedih sebab terpaksa
berhadapan dengan orang 2x yang tak ikhlas dengan aku...
orang 2x yang hanya berniat untuk permainkan aku
huh! ngekk sungguh...bile dipikirkan balik
kate 2x manis dan masin .membuat aku hampir percaya...
janji 2x kabur yang x da bukti membuatkan aku hanyutttt dan terus terlena...
"ye saya akan setia dengan awak"
"saya sayang awak sorang je" "saya nak awak sorang je"
"ye saya akan blablabla" ayat 2x yang biasa aku dengar...hehe len kali bagi
ayat yang lain pulak ye..contohnye,, "ye,saya pasang 2,3 ..awak je yang tak tau"
tara guna kalau cakap tanpa bukti, tara kesan kalau atas angin je
shut your mouth and prove it...
tunjukkan bukti kalau betul 2x ikhlas
kalau betul 2x setia... kalau betul nak jadikan kite (kaum wanita)
sebagai pasangan hidup korang (:
buktikan...buktikan...buktikan
lelaki diciptakan untuk melindungi kaum yang lemah ni...
bukan diciptakan untuk memusnah...
sape setuju sila angkat tangan!!!
sorry kalau entry aku kali ni
agak pedas dan berapi 2x ^^.
mood yang tengah berapi 2x dan geram membuatkan aku
jadi terbakar ..hemmmmmmm T_T
...♥...Fieka...♥...

No comments:

Post a Comment