Tentang Diri Ku...♥...(v_v)

" Mungkin Allah sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah sebelum menemui insan yang betul,... supaya apabila kita akhirnya menemui insan yang betul...kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah disebaliknya.." Ya Allah... Dimana lagikah dapat ku temui Cinta Sejati kecuali pada Cinta-Mu... Kemana lagikah cinta ini harus berlabuh kecuali pada Kasih-Mu... Jadikan lah hati yang lemah ini Ya Allah... Tertambat kukuh hanya pada Mu... Aku mohon redha atas segenap keputusan-Mu... Kesejukan setelah Matiku... Kenikmatan memandang Wajah Mu... dan Kerinduan untuk berjumpa Dengan Mu... Ampunilah diri ini yang tidak berharga Ya Allah... Penuhilah kehinaannya dengan keindahan maghfirah Mu... Ya Allah... Masukkan lah ku dalam kalangan hamba-hamba Mu...yang Engkau Cintai... Kurniakanlah ku Cinta...Orang yang Cinta kepada Mu... Dan Cinta orang...Yang cinta kepada orang yang dekat pada Mu... Dan jadikan Cinta ku terhadap Mu Ya Allah... Lebih aku cintai daripada Cintaku ke Insan Mu...^_^ Dalam Hati ada Cinta... Dalam Jiwa ada Rindu... Dalam Sanubari ada Kasih... Namun entah kapan akan ku temui titik pertemuan... Agar bisa disatukan...untuk diserahkan rasa ini... Hanya buat Nya yang layak... Agar nanti dapat dinikmati Kemanisan Semurni Cinta... Setulus Rasa...Pemilik Cinta Yang Maha Kaya...(◕‿◕✿)

Monday, January 10, 2011

Hide My Self...(^_^)

ntah...ntah..ntah...
tak paham??tak paham??tak paham??
heMmmm...plz,,bg la aku idup gmbira s'kejap
sekejap....je.. x lma pun
plz...plz...plzzzzz
hemmm that why aku prefer utk
walk alone ..mane aku pg
aku ska sowg 2x
sbb x sume bnda kte blh sng kn ati org
kdg 2x ape yg kte buat,,bley buat org sakit ati dan mnyampah ngn kte
tpi kte x tau sume tu
huh dri m'nimbulkn sbarang mslh
better aku sowg 2x je...
lagipun dari semester satu lagi aku da cbe bljr utk mnghadapi bnda ni sowg 2x je 
study sowg 2x...prgi kelas sowg 2x...mkn pon kdg 2x sowg 2x...
tapi aku x kisah dan
itu jge yg bley buat aku gumbira tnpe sbrg mslh
sebab Tuhan dah pon beri petunjuk utk aku bljr hidup berdikari 
walaupon pde mulenye aku berasa takot dan 
kdg 2x jge membuatkn aku menangis tapi aku kena juge tabah sbb aku taw ni lah nmenye kehidupan Kolej dan brmacam 2x kerenah manusia yg kte kene lalui dan terima kehendaknye...
sorry yeah kwn 2x kalau
aku kdg 2x m'gasingkn diri dari kowg...
bukan aku x biasa brkwn ngn kowg tapi aku lgi suke mcm ni...
 niat aku hanye nk bljar bukan nk ikut kawan...sory yeahh...T_T

..♥...Fieka...♥...

No comments:

Post a Comment